Basarıya odaklanmıslıgın Mutlulugu

Bu Yazı 'BİLGİ Genç Sosyal Girişimci Ödülleri 2o11' hakkında Bilgiler içermektedir :)
Sosyal Toplum projesi Yarışmasına katılmak istiyorsanız,
Okumanızı şiddetle Öneririm :p :D


Hayatı çok seviyorum ya,
Her gün bambaşka kocaman sürpriz Hediye paketleriyle karşılıyor beni.. Sabahın 7 sinden gecenin sabaha karşı 3 üne kadar yoğun, tempolu ve azimli bir şekilde çalışmalarım, uğraşlarım ve araştırmalarımın bir Ödülü/karşılığı olarak görüyorum bu her gün yepyeni Kocaman Sürprizleri.. J

Daha dün kü Avrupa’ya ücretsiz gidip orda kalma fırsatıyla karşılaşmışken de, daha o haberin üzerinden 24 saat bile geçmeden bu seferde Sosyal Girişimcilik Yarışmasının açıldığını öğrendim. Sosyal toplum projesi hazırlayıp katılım yapıyormuşsun. Yani tam benim işim.. :D

Gelecekte şirketini Kurmayı düşündüğüm MarMar Gelişim Akademisi 'nin hayallerimden çıkıp, Reele dönüşmesi için bulunmaz bir fırsat.

BİLGİ Genç Sosyal Girişimci Ödülleri 2o11

‘’ BİLGİ Genç Sosyal Girişimci Ödülleri çevrelerinde pozitif değişiklik yaratmış gençleri desteklemeyi ve ödüllendirmeyi hedefleyen bir sosyal sorumluluk projesidir.’’
Sosyal Toplum projesi oluştur ve Yarışmaya başvur !!
Son Başvuru tarihi: 8 Kasım 2o11



Öğleye doğru Türkiye Eğitim Gönüllüleri vakfında ki Eğitimlerin molasında karşılaştım bu Yarışma/proje bilgisiyle. Ve ufaktan kafamda fikirler netleşmeye başladı.. Broşürlerini ve gerekli açıklamaların yazdığı kitapçığı da aldım ve Tegv’den Etkinliklerim bitince çarşıya doğru diğer Eğitimime yetişmek amaçlı yol aldım.

Sinema Atölyesi Eğitimine gittiğimde, 40 dk erken varmışım yanlışlıkla :p :D
Otururken beklerken, bu Sosyal Girişimcilik Projesi kitapçığını okudum, baştan sonra detaylıca ve benim kafamda pasparlak bir ampul yandı :D

Ve hayalle karışık çok sağlam bir Özgüven geldi.

-        Olum sen bunu Başarırsın.. o ilk 10 a kesin girersin.. Senden daha Sosyal projelerin içinde olan biri yok ki..
dedim kendi kendime :D
Yanımda kağıt yoktu maalesef, ama bir sürü fikrim gelmişti :D
Hemen gidip danışmaya, toplantı salonumuzun anahtarını aldım ve Tuvalete gidip Yarım top tuvalet kağıdını cebime koydum :D Sınıfa gittim oturdum masaya çok kişi yoktu zaten, açtım tuvalet kağıdını ve ona fikirleri yazdım. Beyin fırtınası yaptım kendi kendimle.. Güzeldi :p :D

Her şeyi yazdım tüm o koskoca kağıt bitti ve üzerimi Mükemmel bi huzur kapladı :D
Bu bence Başarıya odaklanmışlığın Mutluluğuydu…

vayy güzel cümle oldu haa :d hemen telif hakkını almalıyım yoksa çalarlar yaa çok fena bi sanal ortam :D  Korsana Hayır !.. :p :D

Başarıya odaklanmışlığın Mutluluğu (c) > Yakında tüm Kitapçılarda… :D

Neden olmasın ki, her şey ufak bi kıvılcımla başlamaz mı ?


Neyse konumuza dönecek olursak :D :p
Yazının bir ana fikri vardı, olaylar karıştı diye size bu Ana Düşünceyi ben söyleyeyim :D

‘’ Şartlar ne olursa olsun (tuvalet kağıdı bile yeter), İnsan isterse Hayallerini gerçekleştirecek Güçtedir. Yeter ki gerçekten O’nu isteyin ve Pes etmeyin !.. ‘’

İnandığınız sürece O Sizindir..




BİLGİ Genç Sosyal Girişimci Ödülleri 2o11


‘’
BİLGİ Genç Sosyal Girişimci Ödülleri çevrelerinde pozitif değişiklik yaratmış gençleri desteklemeyi ve ödüllendirmeyi hedefleyen bir sosyal sorumluluk projesidir.’’

Sosyal Toplum projesi oluştur ve Yarışmaya başvur !!
Son Başvuru tarihi: 8 Kasım 2o11



* Finale kalan 10 adaya 3.500 Amerikan Doları maddi/nakdi destek verilecektir.  Aynı zamanda bu adaylar YouthActionNet®, tarafından yapılan "Küresel Genç Sosyal Girişimciler" programına da katılma hakkı kazanır.


Detaylı bilgi ve katılım koşulları için bi link paylaşıyorum. Hadi Şimdiden Hayırlara vesile olsun =)) Gelin de Rakibim olun.. Galibiyetten zevk alayım azcık :D :D




BİLGİ Genç Sosyal Girişimci Ödülleri ile ilgili ayrıntılı bilgi için;

(0212) 311 5200 numaralı telefondan İletişim Merkezini arayabilir yada
gencgirisimci@bilgi.edu.tr adresine e-posta gönderebilirsiniz..