Beyne Bilgi yüklemek | Başarı Hipotezi


Bundan 7 yıl önce, 16 yaşında Karamsar, aşırı Utangaç ve Özgüveni olmayan bir çocukken yapmış olduğum bir araştırmayı buldum eski defterlerim arasında..

Problem/Sorun : Bilgiyi Hızlı, Kalıcı ve Çok öğrenmek
Hipotez : Hap veya iğne veya ‘‘Başka bir şekilde’’ aklımıza/beynimize bilgi yüklemek
October 2006

Lise 2’ye giden, O zamanlar daha Bilincin, Farkındalığın ve Psikolojinin farkında olmayan, O güne kadar hiç sevgilisi olmamış ve Sürekli Aşk acıları çeken, Ailevi sorunlar yaşayan, O güne kadar daha yalnız başına tek bir karar bile almamış, Aşırı utangaç ve Aciz bir çocuktum. Ders çalışmalarım sırasında İnsan beynine ’’Bir şekilde’’ bilgiyi yüklemenin mümkün olduğunu düşünüyordum. Ufkum geniş olmadığı için sınırlı düşüncelerle düşünebiliyordum, Hap ve iğne gibi.. Ama ‘Başka bir şekilde’ olarak tanımlayamadığım bir çözümün olduğuna da inanıyordum.

Tıpkı Sokrates, Einstein gibi.. O şeyin, aradığım şeyin ne olduğunu tam olarak bilmiyor ama öyle bir şeyin varlığını ve mümkünlüğünü hissediyordum.


Bir yandan bu araştırmaları ve düşünceleri yaparken, bir yandan da Yalnızlığın verdiği karamsarlık ile Hayatımı sonlandırma düşünceleriyle boğuşuyordum. Dersleri ortalama olan, Fiziksel görüntüsü aşırı Sivilceli olarak tanımlanan, Sürekli Reddedilen, kendini beğenmeyen ve herkesi kendimden üstün gören bir dönemde değişik şeyler düşünüp, duygularımı ve fikirlerimi yazılara dökerek hayatta kalmaya çalışıyordum.

Yalnızlık duygusu ve ‘Neden bende Mutlu olamıyorum’ düşünceleri Dini bilgilerimden ağır bastığı o Lise Mezuniyet gecesi Antalya Falezlerden intihar etmeyi planladım. O gün geldi ve Siyahları giyinip, o gün gecesinde atlayacağım için gün içerisinde tamamen rahat konuştum insanlarla ve bunun ne kadar Mutlu edici olduğunu gördüm. Aslında tüm karamsar düşüncelerin ve mutsuzluğun kendi Zihnimde olduğunu fark ettim ve o gün yeni bir Başlangıç yapmak için kendime Söz verdim.
Öss sonuçlarıda o hafta açıklandı ve Süleyman Demirel Üniversitesine başladım.
Yeni bi Hayat, yeni Hayaller ve yeni Mutluluklar…

O İlk Üniversiteden Mezun olmaya yakın, Bitki derslerimize giren değerli hocam Prof. Dr. Atila GÜL her dersinde ‘Kendinizi Geliştirin.. Yaptığınız işin en iyisini yapmaya çalışın ve sevdiğiniz alan her ne ise onda kendinizi geliştirin.’ diyordu.
Ve ben hep şu soruyu soruyordum kendime ve cevap alamıyordum bi türlü..
’’ iyi de Nasıl Kendimizi Geliştireceğiz, Napıcaz ? ’’

Bunun nasıl yapılacağını, Kendimizi nasıl geliştireceğimizi keşfetmem anca 4 yıl sonra mümkün oldu.

20 yaşında, 2010 un ilk aylarında okuduğum ‘Avucunuzdaki Kelebek’ kitabıyla kendimi sorgulama fırsatı yakaladım. Ben ne için yaşıyorum? Hayat amacım ne? ve Ne istiyorum?
Bu soruları cevaplayamadım. Çünkü ne olacağımı ve ne istediğimi bilmiyordum.
Bilgi öğrenmek ve yeni şeyler keşfetmek ve araştırmak beni çok Mutlu ettiği için, Kurslara, Eğitimlere ve Seminerlere katıldım. Bu süreçte tamamen kendini gelişmelere açtım ve sürekli araştırarak bilgiler öğrenmeye odaklandım.

Şuan tarihler Nisan 2013 ü gösteriyor. Yani O günlerden birkaç yıl sonrası..
4. Üniversitemi okuyorum. 81 adet Sertifikam mevcut. 2 Kitap yazdım. Avrupaya geziler düzenledim. MarMar Gelişim Platformu ve Bilinç Akademi Kurucusuyum.. ve,
Guinness Rekorlar Kitabında,
Dünyanın En genç Kişisel Gelişim Uzmanı ve Beyin Dili Programlama Eğitmeniyim..
Vs…

Evet 16 yaşında, 'Hap veya iğne veya ‘‘Başka bir şekilde’’ aklımıza/beynimize bilgi yüklemek' olarak o tanımlayamadığım şeyi şuan Psikoloji Bilimi ve Kişisel Gelişim ile bulduğumun farkındayım. 4 yıl önce içimde bir kıpırtı, bir heyecan ve bir inanç vardı. Ve Ben o inançlarımı, onca karamsar duyguma ve onca yaşanan acı olaylara rağmen güçlü tuttum ve ondan vazgeçmedim.

Hayallerinizin Büyük olmasına gerek yok, Güçlü olması yeterli…

Evet, o problemin çözümü aslında Zihnimizin, Duygularımızın farkına varıp, Bizi üzen ve Başarısızlığa iten etmenlerden kurtularak, Kendimizi keşfedip Zihnimiz ile istediğimiz her şeye ulaşabileceğimizin farkına varmaktır. Hayatın sırrı olarak tanımladığım bu gerçeklik, aslında çok Basit bir yöntem..

Hayatta kötü yada iyi yok, sadece olan olaylar var ve bunları Özkabul ile kabul etmek gerekiyor.. Aslında ‘Hayırlısı olsun’un Modern hali gibi..

Bir şeyi istiyorsak ona ulaşmak gerçekten mümkün. Bu Mutlu olmak olabilir, iyi bir iş olabilir yahut iyi bir Üniversite olabilir. Yeter ki istediğiniz şeyden asla vazgeçmeyin ve o şey için adım atın. Bu adımlar gece geç yatıp sabah çok erken kalmaksa, Tv ve Pc yerine kitap okuyup araştırma yapmaksa, onca boşa geçen zamanı o ulaşmak istediğiniz şeye ulaşmak için harcamaksa ve Tüm İnançlarınıza rağmen, tüm Çercevelerinize rağmen Mutluluk için Değişmek ve Değişimi kabul etmekse..
Evet tüm bunları yapma fedakarlığını gösterin ve Sizi üzecek, Hayallerinize inançsızlık gösterecek her unsuru Hayatınızdan uzaklaştırın..

Bunu tek başınıza yapamıyorsanız, Ücretsiz Koçluk Seansı için bana ulaşabilirsiniz.. =))

+90 543 214 00 91
muammergult@gmail.com