Taraftarlık değil, Holiganlık !..


Galatasaray hak ettiği Şampiyonluğu aldı, Fenerbahçe de yıllardır alamadığı Türkiye Kupasını.. Yani Hayat tekrar kendini dengeledi. bi Biz kendimizi dengeleyemiyoruz. Hala Sen mi büyüksün, ben mi büyüğüm kavgası var.

Büyük yada Küçük, En iyi yada Kötü takım diye birşey yok. Bizim onlara yüklediğimiz anlamlar var. 2'side Türk takımı neticede. 2 takımı tutan toplamda 30 milyon insan var. Asıl 'En İyi' ve asıl 'En Büyük' olan bu insanlardır. Biz olmazsak Fenerbahçe yada Galatasaray yada bir başka takımlar olmaz.. Olamaz...

Hala birbirimize bir şeyler kanıtlama peşindeyiz.. Değişik değişik Vidyolar, değişişik sözler bulup karşı tarafı kızdırıyoruz. Kendi açımızdan düşünelim, biri Sevdiğiniz bir şeyi kötülüyor yahut dalga geçiyor ne yaparsınız ? Başta üzülür daha sonra karşılı verirsiniz. Ve Bu böyle uzar gider..
Hani Futbol Dostluk Barış, Kardeşlikti ?!

Fenerbahçeyi hal ve hareketlerinden dolayı sevmiyor olabilirim tamam ama 10-15 milyon İnsan Feneri seviyor bu yadsınamaz sonuçta. Bir başkasının Mutsuzluğu benim Mutluluğum olamaz ve olmamalı.

Fener yıllardır Türkiye Kupasını alamadı diye ben neden Mutlu olayım ki arkadaş. Ben Galatasarayın şampiyonluğu ve UEFA Kupasıyla Mutlu oluyorum.

Bir başka takımın Mutsuzluğuyla Mutlu olmak Taraftarlık değil, Holiganlıktır..