Sevilemeyeni sevdim ben

Sakın yazının adına aldanıpta bunun bi Aşk kokulu Duygusal bi yazı olacağına aldanmayın. J
Tamam biraz duygusal olabilir belki ama Aşk değil Gelişim kokacağına emin olabilirsiniz...

Yazının sonunda sizin gibi İngilizcesi korkulu rüya olan, içinizden biri olarak İngilizce öğrenmek hakkında 3 tane çok sağlam tiyo vericem.. Sabırlı olun.. Azzz Sonraaaa :p


 
Sevilemeyeni Sevmeyi öğrendim bu hafta. Evet, bunu açıklamaktan gurur ve mutluluk duyuyorum.
> Artık İngilizce’yi Seviyorum !.. :p :D

Gerçekten yabancı dil öğrenmeye çok fena merak sardım ve harbi harbi hırs yaptım ya.. Bu istek, azim ve hırsın nerden geldiğini kısaca özetliyim..

Eğitim Gönüllüleri Vakfına giderken oraya Avrupa’dan gelen 4-5 tane yabancı Gönüllü vardı. Benim yaşlarımdaydı ve Eğitim Vakfındaki cocuklara dil öğretiyorlardı. Gönüllü odasında dinlenirken bi keresinde, yabancılardan biri bişey sordu ve öylece mal gibi kalakaldım. O an utandım, kızardım hatta kendime bile küfrettim.

Yıllardan beri tüm hocalarım olsun, tüm akrabalarım olsun, tüm belirli mevkilere gelmiş başarılı insanlar olsun ‘’ İNGİLİZCE ŞART, İngilizce öğrenmelisin ‘’ diyorlardı ama ben önemsemiyordum ya. İşte o an bunun acısını fazlasıyla çektim. Eğitim Vakfında bir arkadaş bu yabancı gönüllülerle takıla takıla pratik yapa yapa 1 ayda çatur çutur konuşmaya başlamış.

ee ben bunu gördüm dururmuyum.. Bana bi hırs geldi. Evde kelime ezberliyorum, filleri aklıma kazıyorum. Bilinçli olmayı seviyorum yaa.. Teşekkürler Kişisel Gelişim iyiki varsın :p Hayatıma pozitif dokunuşlar yapıyorsun..


 
Şimdi içinizden biri olarak İngilizce öğrenmek hakkında 3 tane tiyo vericem :p :D

Bunları uygulayın eğer Dil öğrenemezseniz ne derseniz alıcam size J

1- Çokcana kelime ezberleyin.

2- Fiilleri bilin.

3- Bi Yabancı bulun ve aralıksız muhabbet edin.

( Bu illa canlı olmasına gerek yok, ben Aquapark ta tanıştığım mısırlı bi abiyle mailleşiyorum mesela J )

Süreklilik çok önemlidir arkadaşlar.. Eğer günde en az yarım saat İngilizce çalışırsanız, hiç bilmeyen bile en geç 6 ayda İngilizceyi çatır çatır konuşur ;)


Üşenmeyin, Çalışın...