Estra Delux 5 Yıldızlı Vatani Tatil Fırsatı


5 ay Ücretsiz Tatil =)) 12 Ağustos 2012 – 18 Ocak 2013
Sizde benim gibi burda olmak İster miydiniz acaba? :D

Doğanın İçinde Taşıt ve Şehir Gürültüsünden Uzakta
Çanta, Gömlek, Pantolon, Terlik, Ayakkabı ve Mont Hediyeleri
Günlük Sağlık Kontrolü ve Sorgusu
Hergün Sabah Kalvaltısı + Öğle yemeği + Akşam Yemeği
Her sabah, Her akşam Günün Her anı Sıcak Duş
LigTv-Dijiturk-Dsmart yayınları ile Tüm Lig Maçları Keyfi
Cep telefonu Özgürlüğü ile Sınırsız İnternet
Uygulamalı Sabır ve Sukunet Deneyimlemeleri OutDoor Eğitimi
Hergün en az 3 DVD Filmi izlenilen Sinema Salonu
Hergün Ormanlık patikalarda Sağlıklı Yaşam Sporu ve Yürüyüş
Haftasonları Şehir Merkezine Günlük Gezi İzini
Her Hafta Çamaşır Yııkama, Berber ve Terzi Hizmeti
Hergün en az 5 saat Ruhsal Arınma & Düşünce Egzersizleri
Aylık 25 TL toplamda 125 TL Cep Harçlığı
Her Kantinde Dışarı Fiyatlara göre %75 indirimli Ürün Satışı
Sağlıklı Bronzlaşma Hizmeti
Savunma, Silah Atışı, Doğada Yaşam ve Gece Eğitimleri
7/24 Özel Korunan Konaklama Yerleri


Şafak 158 =))  12 Ağustos 2012
Hadi Bakalım Bismillahirrahmanirrahim.. | Bilecik Jandarma Komutanlığı
347.Kısa Dönem Askerliğim bugün başlamış bulunmaktadır. Gazam Mubarek ola..

"İnsanın yaşam düzeyini bilinçli bir çabayla yükseltme konusundaki tartışma götürmez yeteneğinden daha cesaret verici bir gerçek bilmiyorum."
Henry Davıd Thureau

Şafak 139 =))  30 Ağustos 2012
Herkesin Zafer Bayramı Kutlu ve Mutlu ola..
Yarın Yemin töreni var, ohh miss Bekle beni Eskişehir Evci izni.. :D

"Ne aradıysam zıddını buldum, doğruyu aradım yanlışı buldum, dostumu aradım düşmanımı buldum, aramayı bıraktığımda ise doğruların ve yanlışların ötesinde renklerin zıtlığında resmin bütününü gördüm. Ne doğru vardı, ne yanlış, ne kötü vardı, ne iyi, her şey olması gerektiği gibi. Her şey olduğu gibi.."
Virgina Woolf

Şafak 115 =)) 23 Eylül 2012
Uyku, Yemek, İstiraat, Nöbetler ve Devriyeler haricinde günde 12 saatim boş. Kendimi Okumaya verdim ve 4 günde 2 kitap bitti. :D Bunun üzerine Evden Kargoyla 25 tane kitap getirttim. Ve Karakolda Kütüphane oluşturmaya karar verdim. Yarın Bölük Komutanımıza Kitap Listesi ve Talep bildirimi yapacağım. Ellerinde Gazete, Boş Boş Tv'ye bakan askerler yerine, Okuyan Bilinçli Askerler için çalışmalar yapıyorum. Belki Askerlik Sistemini değiştiremem ama benim Kitaplarımdan ve anlattıklarımdan faydalanan Askerlerin hayatını değiştiriyorum. Hani Deniz Yıldızı hikayesinde ki gibi, Benim elimden gelen bu..

ASKER
158 gün uzunluğunda, 22 hafta çapında, 5 ay genişliğinde
düdükle yatan düdükle kalkan
Bulaşık ile uslanan, bulgur ile beslenen, traş ile süslenen
Astsubayın ileri itmesi, Uzmanın geri tepmesiyle çalışan
tek tek ve seri seri Nöbet tutan, Bot ile Kamuflaj arasına sıkışmış
Palaska ile bağlanmış, bir gün biter diye kandırılmış
Allah'ın en fakir Kuludur Asker..


Şafak atarsa 100 =)) 6 Ekim 2012
Anadolu Üniversitesi'nin Lisans Mezunlarına İkinci Üniversite Projesi kapsamında Sınavsız + Harçsız, Sosyoloji bölümüne kaydımı yaptırdım ve 4. Üniversiteme de Askerde başlamak nasip oldu..
1. Süleyman Demirel Üniversitesi - Peyzaj
2. Anadolu Üniversitesi - İşletme
3. Akdeniz Üniversitesi - Çevre
4. Anadolu Üniversitesi – Sosyoloji

Yaşamının son günlerinde bir öğrencisi Sokrates'in yanına gelir. Elinde değişik bir saz/enstürman gördüğü öğrencisinden bu enstürmanın nasıl çalındığını öğrenmek ister. Ölüm cezası verildiğini bilen öğrencisi der ki: "Hocam öğreteyim ama sazı çalıp, hiçbir zaman keyfini alamayacaksınız. Buna vaktimiz olmayacak."
Sokrates de, "Asıl keyf çalmakta değil, çalmayı öğrenmektedir."

Şafak 80 / Osmaniye =)) 29 Ekim 2012 – Cumhuriyet Bayramı
Plakalara düştük il il geziyoruz artık.. :p
Son durak Adana/01 sonra hep Antalya.. :D

İstediğiniz şeyleri yaparak geçirdiğiniz kısa bi hayat, zavallı bir şekilde harcanmış uzun bir hayattan iyidir.
işte bende bundan bahsediyorum ya ! =))

Şafak 67 / Zonguldak =)) 11 Kasım 2012
Nizamiye Nöbetçisi, Silahli Devriye Eri, Kurye, Bakan Koruması derken Bölük Komutani Yazıcılığına kadar yükseldim. Şimdide Muhabere İşletmeni - Santralci oluyorum.. :) Kalan 2 ayda bu hizla Genel Kurmay Başkanlığını zorlucam bakalim.. :p :D

Hayat Canlıdır. Doğru zamanı bekleyen avcı gibi bazen pusuya yatar, bazen masum bi av gibi önüne atlar. Bazen sana can katar, bazen canından can alır. Bazen gecelere kadar salya sümük seni ağlatır, bazende Mutluluk heyecanından sabahlara kadar uyutmaz. Bazen herşey bitti derken 2-3 darbe daha vurur iyice batırır dibe, bazende o bataklıktan Saraya çıkarıp çeşitli ve farklı farklı Harika seçenekler sunar sana. Evet Hayat nefes alır, nefes verir, seçim sunar, gizlenir, güler, kaçar, teslim olur, Mutlu eder ve her zaman bizim için en iyisini ister ve öyle davranır. Verdiği her olayda ki Pozitifliği ve Fırsatı görmeye çalışırsak, Hayatın gerçek sırrını da keşfetmiş oluruz..

Şafak 50 /  =))  |  28 Kasım 2012
Az önce TRT Kanalından bi Programcı aradı, Kültür ve Turizm Bakanlığı Projemiz için Psikolojik çalışmalarınız ve Kişisel Gelişim Uzmanlığınız hakkında sizinle röportaj yapmak istiyoruz, dedi :D
İstanbul daki Holistik Yaklaşımlar Zirvesi sonrası TRT'nin İş Kanalında bi program yapmak için Sizi de dahil etmek istiyoruz, diye de ekledi. Hayatımın En Büyük Fırsatlarından birini Askerlik Kurallarında geçen "Asker Roportaj yapamaz" maddesi ile bu fırsatı bi süre için değerlendiremedim. Ama benim için Hayırlı olan budur kimbilir.. =)) İyi işler yaptığınız sürece, iyi şeylerde elbet bi gün size gelecektir. Ne yaparsanız yapın, işinizi severek yapın ve en iyisi olun. Emin olun bunun karşılığını alıyorsunuz.. :))

Hayalini ve Tutkunu mesleğin yapmalısın, sonra işin Oyun olur..


Şafak 44 / Malatya =))     |     4 Aralık 2012
91/3'lerin bugün gidişiyle birlikte şuan artık biz Tezkereciyiz. 347.KSD Kral Devre :p :D İlçeler arası MP5le Atış Denetiminde 9'da 6 vurdum, Seride hemde.. :D Ayrıca Silahı gözü açık 20 sn de söküyorum ve gözü kapali 1 dk da takıyorum. Şaka maka ben resmen Harp Sanatını öğrenmiş, bi Asker olmuşum ya.. :p :D Kantinci, küçük Mescidimizde Müezzin ve Harekat Eğitim Ks. Amir Vekili de oldum artık Askeriye de olunacak bişey kalmamıştır heralde.. :)) :D

İdealleri olmalı insanın.. Hedefi, Hayalleri, Vizyonu.. Öyle mal gibi yaşamamalı.. Değer katmalı Hayata; Kendine, Sevdiklerine ve İnsanlığa.. Herşeyde isyan etmemeli, kabullenmeli ve bakış açısını genişletmeli evrenin sonsuzluğu kadar, gülümsemenin sıcaklığı kadar.. Ve farkına varmalı artık Neden, Ne şekilde ve Nasıl yaşadığının yada yaşatıldığının..

Şafak 26 / Eskişehir =)) Memleket.. | 21 Aralık 2012
Evet resmen Canlı Canlı Karı gördüm :p Bilecik'e ilk Kar benim Nöbetimde yağdı.. Bi Antalya Çocuğu olarak bunu izlemek değişik, soğuk ama Harikaydı.. :D Bu arada Maya'lı zihniyetlere kapak olsun, Allah'ıma şükürler olsun, bugün geri kalan Hayatımın ilk günü, vatana millete armağan olsun.. :p :D

"Michael Jackson'ın babası onu boksör olmaya, Muhammed Ali'nin ki de şarkıcı olmaya zorlasaydı ne olurdu ? Felaket olurdu. Aptal.. Fotoğrafçılığı seviyorsun ama gidip makinelerle evleniyorsun."
3 İdiots

Şafak 3 =)) Afyonkarahisar   |   13 Ocak 2012
Asker Duası :p
Bölük Komutanına rahmet, Astsubaya Merhamet, Kıdemliye Hürmet, alt devreye Sabır eyle yarabbi..
Yılan gibi sürünmekten, ördek gibi yürümekten, her gün Şafak beklemekten sen bizi kurtar yarabbi..
Çarşının yokluğundan, mıntıkanın çokluğundan, çamaşır bulaşık yıkamaktan sen bizi arazi eyle yarabbi..
Sabahları erken kalkmaktan, kızlar gibi yatak yapmaktan, hergün traş olmaktan sen bizi istiraatli eyle yarabbi..
Erken tezkere almayı, bol İaşe harcamayı, tez Doğan Güneş görmeyi sen bize nasip eyle yarabbii..
Amin.. :D


5 aylık çok Rahat ve çok Mutlu Jandarma 347.KSD Askerlik sürecimde edindiğim bilgi ve kazanımlar ile Nizamiye Nöbetçisi, Silahlı Devriye Eri, Kurye, Bakan Koruması, Bölük Komutanı Yazıcısı, Müezzin, Kantinci, Harekat Eğitim Ks. Amir Vekili, Kütüphane Sorumlusu ve Santralci - Muhabere İşletmeni görevlerini hakkıyla yerine getirdiğimi düşünüyorum.. :D Güzeldi bea, herkese ve herşeye Teşekkür ederim..