Vatan Millet Antalya !..

Ben Atatürk’ü çok seviyorum
ama Atatürkçü diye geçinen insanları sevmiyorum. O bilgili, ileri görüşlü, azimli ve çalışkandı. Her zaman bir Lider ve bir İdöl olarak kalacak. Ama bu Atatürk’ün arkasına sığınan çelimsiz Horozlar, Sosyal Medyada Sözlük yazan, vatana bir hayırları dokunmayan, Üniversiteler de kavga ve savaş çıkartan, gelecek hedefleri ve kariyer planları olmayan aciz insanların Ata’mızı benlenmesi benim çok ağırıma gidiyor.

Ben Vatanımı ve Cumhuriyetimi çok seviyorum
ama Muhalefet Partisi olacağız diye iyi kötü her şeye isyan eden kıt beyinli insanları sevmiyorum. İktidarla ya da iyi işler yapanlarla birlik olup Milletin yararına işler yapmak yerine, kendi isteklerini diretmekte ısrarcı olan zihniyetleri ve bu zihniyetleri destekleyenlere üzülüyor ve acıyorum. Takım tutar gibi, Holiganlık yapar gibi parti tutan insanları sevmiyorum ve bu insanları istemiyorum ülkemde.. Hristiyanların kendi çıkarlarına göre İncili değiştirdiği gibi, alınan devlet kararlarını ve yaşanan gerçekleri değiştirmeye çalışmaları benim çok ağırıma gidiyor.

Ben Dinimi çok seviyorum.
Ama Cemaati kendi çıkarlarına kullanan fırsatçı insanları sevmiyorum. Dini kullanarak belirli mevkilere gelmek isteyen ve bunu vicdan sömürüsü haline getiren insanları sevmiyorum. Ben 5 vakit Namazımı kılıp, Orucumu tam tutup, Harama, Faize ve Zinaya dikkat ederken, Sevgilimle geziyorum diye, düşükbel pantolon ve renkli gömlek giyiyorum diye bana Müslümanlık taslamaları benim çok ağırıma gidiyor.

Ben Gelişime açık, ahretini düşünen imanını seven, Hayatın farkındalıklarda saklı olduğunu keşfetmeye çalışan, Mutlu ve Enerjik, araştıran, okuyan, kendine ve çevresine değer katmaya çalışan insanları çok seviyorum ama Bilinçsiz insanları sevmiyorum. Sürekli eleştirel yaklaşıp, çözüm yerine sorun üreten, adım atmak yerine laf kalabalığı yapan, yalan söyleyen, Egolu, Mal insanlarla aynı havayı solumak bile benim çok ağırıma gidiyor.


"Bütün ilerlemeler, insan fikrinin eseridir. Fikri harekete getirmek birinci işimiz olmalıdır. Bir kere millet benliğine hakim olsun ve düşünebilsin, yeter! Başlangıçta hatalı düşünse de, az zaman sonra bu hatayı düzeltebilir. Fikir bir kere faaliyete başladı mı, her şey yavaş yavaş düzene girer ve düzelir."
Mustafa Kemal Atatürk